7 grejjer om mig

Jag har blivit utmanad av Mea. Reglerna är som följer:

  • Länka till den som utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg.
  • Berätta sju saker om dig själv, alldagliga som knasiga.
  • Utmana sju stycken bloggare i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till dem.

  • 1.
    Hur osexigt det här än må låta så kan jag inte annat än erkänna att jag är en riktig kaviarbrud. JAG ÄLSKAR KAVIAR! På högstadiet skrev jag alltid på tavlan efter lektionens slut "Vem vill vara med i min kaviarklubb?"

    2.
    Jag är extremt självupptagen. Jag vill synas och höras mest hela tiden och om någon råkar ha med sig en kamera så kan ni ge er på att jag vill vara framför den. Det spelar som ingen roll om jag råkar vara fulast i världen för tillfället. Jag ska vara med. Drömmer om att vara på förstasidan i VK, eller kanske vara med i ett riktigt repotage. Eller ännu bättre, TV! Ja, man skulle kunna göra en hel dokumentär om mitt liv.

    3.
    Jag har en ganska störd syn på mig själv. De saker jag kan skratta mest över är mig själv. Jag älskar när folk gör narr av och skämtar öppet om mig. Sandra och Sofia är bäst på sånt och det kan verka som om jag innerst inne jätteosäker och finner mig i att dom driver med mig, men ärligt talat. JAG ÄLSKAR DET!
     
    4.
    Jag är sjukt tävlingsinriktad. Man kan nog inte tro det men läs då det här: http://gyllengahm.blogg.se/2008/october/hanna-gyllengahm-ett-lyckligt-psykfall.html
    Det är sånt som händer när jag förlorar.

    5.
    När jag cyklar över A-brunnar måste jag slå mig själv i ryggen tre gånger. Annars går det inte!

    6.
    När jag cyklar får jag lite tid för mig själv, jag får alltså tid att tänka ordentligt. Ibland tänker jag seriöst och ibland roligt. Som när jag tänker på en riktigt rolig min som jag och Jennie brukar göra så kommer jag på mig själv att göra exakt samma min som jag tänker på. Alltså, jag måste se helt RETARDED ut när jag cyklar till skolan. I vissa extrema fall händer det även att jag ger ifrån mig ljud som bara jag och Jennie gör. WAWAWAWAWAWA! Är inte helt ovanligt.

    7.
    Jag har system för allt i mitt liv. Elias har nån gång sagt "Du och dina system" och Sandra säger ofta "Men ORKA!" Det är som en trygg rutin jag behöver. Har som inte så mycket fasta rutiner i mitt liv annars så det är väl mitt sätt att kompensera för det. Jag tycker i alla fall att det inte är jobbigt att gå till Åkerbloms för att lämna cykeln, eller att göra mockningen själv. Ja, jag tror att jag är skadad.

    http://meeeas.blogg.se/ Det var hon som utmanade mig...

    www.emmanalle.blogg.se för att hon är min storasyster
    www.jenkla.blogg.se för hon är ECO
    www.klingy.blogg.se för hon är WAWAWAWAWAWAWAWA
    www.kursiverad.blogg.se hon heter också hanna...hihi
    www.farris.blogg.se För hon är en hyvens brud!

    kan inga mer, jo sandra...men hon är redan utmanad av mea

    Kommentarer
    Postat av: sandrahedman

    DU ÄR SEG MED DINA RUTINER OCH KAVIAR ÄR ÄCKLIGT MEN JAG ÄLSKAR DEJ ÄNDÅ TROTS ATT JAG MOBBAR DEJ!

    2008-11-17 @ 23:35:23
    URL: http://asvixen.blogg.se/
    Postat av: Jenniiiie

    Haaahahahahahahah!! Alltså ååh jag vill se dej när du cyklar, utan att du vet om det! Jag började skratta högt f´ör mig själv när jag läste det, å så satt det några andra här på bänken och såg när jag fnissade roat. DU ÄR KUL! hehehe men är inte JAG mer wawawawa än ingrid? Du och jag är ju GRUNDARNA (likt L. RON HUBBARD) till det!!!

    2008-11-18 @ 09:25:54
    URL: http://jenkla.blogg.se/
    Postat av: ingrid

    HAHAHAHAHAHAHA KAVIARKLUBBEN!!!!

    Jag är FETT mer WAWAWAWAWA än Jennie, hur länge har vi hållit på på apberget egentligen?

    2008-11-18 @ 10:56:54
    URL: http://klingy.blogg.se/
    Postat av: Anonym

    färdi

    2008-11-19 @ 01:18:02
    URL: http://farris.blogg.se/

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0