Ledig dag

Med tanke på rubriken kanske ni förstår vad jag gjort idag... JO! Varit ledig. Det har varit så skönt. Igår kväll kom jag och Roberto hem från Ljungby. En tävling som slagit alla köldrekord i min "karriär". Typ finska vinterkriget!!! Vi kom hem en dag tidigare p.g.a. vädret. Hästarna gick dock fint men det var nog det enda som var bra för utöver vädret fick jag hela tävlingsskåpet i huvudet när jag rullade ner det från rampen.


En fet och ful Hanna med död blick. Lägg märke till det svullna krossade örat.

När jag var klar var klockan 23.30 insåg jag och Tanja att detta var sista lördagen vi kan gå ut innan jag åker till Italien igen. (Reser den 28:e) Så jag och Tanja duchade och bytte om och for ut i några hyfsat misslyckade timmar på en krog fylld med Norrköpings alla nyligen 18 år fyllda freaks. Det hela slutade med nyktert fyllekäk på Max. Men vi gjorde i alla fall någonting. 

Idag åkte jag och hälsade på morbror m.fl. i Linköping. Jag var där ganska tidigt och åt GoFrukosten. Resten av dagen chillade jag BARA och gjorde ingenting annat. Det var nyttigt för mig. Åkte hem runt halv fem och åt Thabaimat med Tanja och Jonna. Red Uffe, Jonna hjälpte och det gick svinbra. Jag älskar att rida! :D

Bajbaj!


ps. jonna gör mig glad


Kommentarer
Postat av: jennie

aaaaaaaaaaaaaje... Om jag var där skulle jag blåsa på ditt öra.

2010-03-09 @ 14:06:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0