WebbTV from Sweden and lost in Italy

Ciao alla vanner! Idag har jag haft ledig dag. Det har varit ybernajs. Forst sov jag tills jag vaknade (halv tio) sen gick jag till kontoret och tittade pa webbtv pa SM-finalen fran Umea. Och Okej, jag erkanner. Jag fick varsta hemlangtan. Ringde min syster sa hon fick vinka i kameran. Det var kul att se alla som man kanner springa omkring som hysteriska honor och bygga bana. Plus att jag sag nar Elias nastan blev overriden i inslappet. Haha!Tyvarr blev datorn CP i seniorfinalen sa jag missa den... :(

Efter en halv dag framfor datorn sa gjorde jag det min kare arbetsgivare rekommenderat mig att gora, "get lost for a day". Sa jag tog en cykel och gav mig av pa aventyr i for mig helt okand italiensk stad. Det forsta jag sag var en dod hare...INTE TURISTVANLIGT! Sen nar jag kom in i civilisationen tog jag mig an en laburint av lifsfarliga smagator. Det ar djungelns lag som galler i den italienska trafiken. Plus att jag bara hade handbromsar vilket innebar att jag cyklade in i en buske och mitt ut i gatan nagra ganger. En riktig pars. Tillslut hittade jag en glassbar som jag var tvungen att testa. Fem tummar upp. Lyckades fraga om vagbeskrivning till supermarket och lyckades hitta dit! WOHO! Efter jag hade handlat akte jag hem. Skon dag. Nu ska jag ut och fodra! (dod) Hare! :D 

//Italian Road Master


Kommentarer
Postat av: matilda

Haha kan inte annat än skratta och försöka föreställa hur du vinglar dig fram.



sett några nice italians då?



För att vi ska vara lite uppdaterade här så:

*söker jag en liten lägenhet för fullt nu :)

*på krogen i lördags blev jag drogad av någon idiot och fick sova över på sjukhus.

* Jag är förkyld.

*Jag saknar dig en massa massa.

*jag har vinnit på två auktioner på tradera! Två my little ponys!

2009-09-29 @ 10:52:29
URL: http://farrix.blogg.se/
Postat av: jennie

Åååh Hanna... jag vill också cykla med dig i Italien! Och se döda harar :( Och äta übergod glass! JAG SAKNAR DIIIIG! Och jag måste erkänna att just i detta nu är jag råavis på dig som får vara i ett exotiskt land med sol och vacker natur.



Men vad gör man! Är man viking så är man.

2009-09-30 @ 20:58:26
Postat av: jenny

Du fick ju se lite iaf =)

2009-09-30 @ 21:19:05
URL: http://jennynystrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0