News from Italy

Hejsan alla insnoade. Hoppas ni har det bra hemma i hostsverige. Har ar det fett bra. Runt 25 grader och sol. Inte helt fel. Jag ar lite smatt dagavill men jag skulle kunna tro att jag har varit i Italien i ungefar 2 veckor kanske??? Just nu sitter jag pa kontoret pa Scuderia della Capinera och jag maste saga att det ar inte direkt sa att jag har bott har under min vistelse i Italien. Min tillfalliga hemadress har varit lastbilen och jag maste erkanna att jag trivs riktigt bra dar. Jag har bara sovit tva eller tre natter i lagenheten (dagavill som sagt).

An sa lange har vi varit pa tva tavlingar. En internationell i Pinorolo forra veckan och klockan fyra i morse kom vi hem fran Italienska masterskapen i La Bangaia, Toscana. Fancy? Ja! Tydligen sa ar det nagon rik snubbe som ager en borg och hela byn och massa mark OCH tavlingsplatsen som ar arrangor.  

Idag har jag ledig dag och jag maste erkanna att jag ar lite sugen pa flaskkotlett, pommes OCH beanasas! Fraga inte varfor. Synd att jag missar SM hemma, jag har bara lite hemlangtan. Men det ar nog bara for jag ar hungrig. Det ar nog darfor jag skriver som ett sar ocksa... Maste lara mig att skriva ordentligt innan min far utnamner sig sjalv till min personlige bloggredaktor... AJA!!! (HAHAHAHAHA) ((internt))

Sofia Gyllengahm! Jag maste be dig om en tjanst. Uppdatera din blogg med bilder pa nytillskottet i familjen (katt) som jag inte ens vet hur den ser ut. Bilder pa Uffe i mangder och pa ovriga familjemedlemmar. Bilder fran SM, massor tack!

Tack och hej!

MVH Italiangirl

Kommentarer
Postat av: Hanna

Åååh din lilla äventyrlig hästfantast! Jag drömmer mig bort till Italien och värme och till dig min vän :) du verkar ha det bra i alla fall, det glädjer mig! Ta hand om dig :) Kramar

2009-09-21 @ 22:51:42
Postat av: matilda

Glad jag blir då du har uppdaterat.



Har dom köpt en katt istället för dig nu då? måste vara mycket lättare :D fast en kattunge kan ju inte ersätta din söthet.



Saknar dig i massor min vän.

Skriv mig ett vykort till:



miss Matilda norman

gamla ersbodavägen 2

90629 umeå

Sweden



när du kommer hem ska jag göra middag till dig.

2009-09-23 @ 02:17:37
URL: http://farrix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0