Hey

alla intresserade. Denna helg har jag blivit lamnad ensam har med tre hastar. Roberto har dissat mig och dragit ivag pa tavling utan mig med brorsan sin plus hans groom. Ville val ha lite quality time I guess... Eller sa var det val sa att dem inte behovde mig da de inte tog med sig sa manga hastar.

(BTW det gar typ malaria bland hastar har. SCARY! Det ar tydligen sa varmt nu att malaria myggorna far fran africa for att ha lite Italian semester. Idag blev vara hastar i alla fall vaccinerade...)

Sa nu nar jag inte har nagon som ska rida och bara har tre hastar far man latt lite hemlangtan. Jag saknar alla natter jag och Sandra for runt i "PYOT" och sjong "Time of my life". Jag saknar att ga runt mitt i natten i hogklackat och frysa arslet av mig. Jag saknar min syster. Jag saknar svensk mat, just nu aar jag sugen pa beasas. Jag saknar hastarna och alla klubbkompisar pa Hippo (SPECIELLT nu nar det ar SM) Jag saknar att ligga med huvudet i Matildas kna och bli sminkad medans hon drickar vin. Jag saknar att go totally crazy med Jennie. Jag saknar att sjunga i stallet med Emma (har i Italien finns det bara en meelalderstant som sjungar hela tiden... OCH MYCKET FALSKT). Jag saknar den dar varma blicken Hanna alltid ger mig. Jag saknar att kunna ga over till Elin och tigga socker. Jag saknar att bli galen pa Jenny nar hon overanalyserar. Jag saknar nar mamma ockuperar telefonen med mormor i flera timmar. Jag saknar nar pappa ALLTID ska vara sa irriterande pedagogisk. Jag saknar MAXMat.

Nu later det som jag bara vill har ifran men det ar nog bara en humorssvacka for jag lever livet och jag har varldens basta jobb! :D Idag sag jag en asstor ratta som sprang i buskarna. Den var skitfull. Hahah, skrattade hogt for jag skrev fel avsiktligt. Robertos mamma trodde jag grat. Borjar nog bli ganska trott nu sa jag checkar ut.

BYE BITCHES!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag saknar dina kramar Hanna!! Men du verkar hur som helst ha det bra där borta:) fortsätt med dina äventyr baby!

krammmmmmmm

2009-09-25 @ 22:02:54
Postat av: Jennie

Jag saknar att go totally crazy med dig, Hanna :( Umeå är inte lika roligt utan dig, så är det bara... Men jag är überglad för din skull, att allt verkar så bra! Du förtjänar det bästa, min flikkka ;)

PUSS på pungen! Eller, ja okej en vänskaplig kram!

2009-09-25 @ 23:34:01
URL: http://jenkla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0