Inte ens Mea kommenterar

och då är det nog inte så bra alltså. Måste nog se till att skaffa blogloving eller vad det nu hette. Trodde jag hade det man jaja. Sitter nu på NkA och har fetaste mensvärken. Och med detta kan man ju räkna ut att nästa gång jag kommer att sitta med mensvärk kommer att vara på studenten. Sing hallelujah! NOT!

Jag blir bara deprimerad då vi pratar om hållbar utveckling. Varför ska vi inte bara ge upp och dö. Vi kommer ju ändå gå under. Fan alltså. Nu härmar Sandra mig när jag andas tungt, det tycker hon är lajban. Inte jag, kan liksom inte hjälpa att jag andas som en upphetsad flodhäst, sorry. Aja, det fårväl alltid någon att skratta.

Jag ser väl ut så här idag:

Jag när jag andas:


Ska i alla fall köpa BH till balen idag och fara iväg och pröva min klänning. Wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiie!

//HajHanna

Kommentarer
Postat av: jennie

Ååååh ahhahah alltså dom där flodhästarna fick mig att skratta högt! Här där jag sitter på lektionen. Hihi, du är så söt när du andas högt.



Och vet du vad? Du och jag med vårt cyklande ska RÄDDA VÄRLDEN! Och om du inte är med på det så kidnappar JAG dig! "Jag hoppas att du har förstååått?" Baloo på julafton

2009-05-11 @ 12:52:36
Postat av: Mea

Jag har redan köpt en BH, den sitter som ett smäck så ingen nipple-attack på balen inte!!!

2009-05-12 @ 23:52:18
URL: http://meeeas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0