Hanging in the pentry

Nu är det freeeeeeeedag! Tjoho! Inte för attt jag ska göra någonting speciellt men det är lite av en principsak att jubla. Idag har det varit bra och finfint. Lyssnade nästan uppmärksamt på NkA-lektionen och det var kul att sjunga på ensemblen idag. Ringde en signal till Emma. Kort samtal men skönt att höra hennes röst igen. :) Sen körde jag med Ingela, jag är ba kingelikonka. Vi bestämde en plan och ett mål så det volla gött! Engelska C är ju kroniskt sugit men det var ganska chill eftersom vi håller på med poems. "Oh, it's a very splendid piece of work. So extra ordinary pleasing, don't you think good fellah?" mytta, mytta, mytta.... Fika på NkB, jag ägde på läxförhöret yao! Gick in till stan med Sandrish. BTW! Hon ska ha föreläsning om gängmisshandlar på måndag. Be there! http://hastpassion.blogg.se/2009/may/lasare-fran-umea-med-omnejd.html#comment I alla fall, hon kanske kommer till mig ikväll och vill tydligen se Fucking Åmål men jag kan ju säga att NEIN! Så blir det ej eftersom jag ska se Twilight och inget annat. Alla har sett den utom jaaag. Nu sitter jag i pentryt och väntar på att vi ska fara till stallet, HELL YEAH!

//HajHanna is back!

PS. Imorgon blir Jennie kidnappad


Kommentarer
Postat av: jennie

hihi kidnappad blev jag allt!



And I Liked it!

2009-05-11 @ 12:49:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0