FET uppdatering

Jag har ju fått höra att jag måste uppdatera lite grann. Sorry, det har varit lite dött du de senaste två veckorna men den enda anledningen till det är för att jag har haft det jobbigt .... nä jag skämta. (bad joke) Den enda anledningen är att jag inte har uppdaterat att jag har fått jobb på wallmans salonger ... när jag skämta. (bad joke nr. 2) Den enda anledningen till att jag inte har uppdaterat är att det inte har hänt ett jäkla skit i mitt liv. Det enda som har hänt är en massa jäkla plugg. SKITTRÅKIGT! Och när jag inte har gjort det har jag försökt göra allt för att inte sitta vid datorn eller läsa en bok om DNA-molekyler. Woooohooo!

Bör ju ta körkortet snart. Ska väl inte vara så jäkla svårt. Lite kluven på det planet. Vissa gånger känns det som om jag har år och dar dit och blir jättestressad, vissa gånger tycker jag att det är lekande lätt osv. osv. Jag vill verkligen ha körkort innan jag far och jobbar någonstans. *suckar*

Ser väl ut som om vi ska sälja Kerdos i alla fall. Blir lite ledsen när jag tänker på med tanke på att han ändå är en familjemedlemmar. Sådana säljer man inte men det blir bäst för oss alla i slutändan. Det är ju så att Kerdos är en väldigt speciell häst och jag vill verkligen inte att han ska hamna fel... Åh jag gråter inombords. Han är så fin så fin och det gör så ont för jag vet hur mycket jag kommer sakna honom. Han FÅR INTE hamna fel.

Tack för mig!

//HajHanna


Kommentarer
Postat av: matilda

jag köper honom! not a bad joke

2009-05-06 @ 00:56:56
URL: http://farrix.blogg.se/
Postat av: jennie

hihi jag tycker att dina bad jokes var funny jokes. Eller hur, ska det vara så svårt att ta körkort? Våra föräldrar och alla andra har ju gjort det? Ofta inte vi kan då!

2009-05-07 @ 09:00:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0