En protest mot kroppsbehåring

Alltså jag tycker att det är helt otroligt hur fula ben man kan ha. Mina är just för tillfälligt smått orakade (nu var jag snäll mot mig själv) eftersom jag var tvungen att slänga bort min rakgel på flygplatsen i Milano. I alla fall.. jag ser ut som en JÄVLA APA. Ursäkta men kroppsbehåring suger fett. Det är fult, osexigt och fyller ingen funktion. Kanske "där nere" men på benen, vad i helvete!

Det enda hår som är bra är håret på huvudet, ögonbrynen och ögonfransarna. Alltså tänk er hur mycket tid och pengar man lägger ner på att raka, vaxa och gud vet vad. Stubb, jag hatar stubb också!

Kommentarer
Postat av: Sändrie your best

Men stubb är ju snyggt



Duell har haft det, han var snygg..........

2009-05-07 @ 20:21:51
Postat av: Mea

Ähh jag bryr mig inte s hårt, bara o dra på sig ett par jeans och voila, nomas problemas!!

2009-05-08 @ 00:12:15
URL: http://meeeas.blogg.se/
Postat av: Jennie

Kanske måste vi lära oss att ÄLSKA kroppsbehåring? MAYBE THAT'S the key! Tänk om alla skulle börja tycka att benhår var fett sexigt?



Det skulle vara ganska kul. OCh du fattar väl att det är för att vi vikingar inte ska frysa som vi har massa hår? hihi VIKING OH YEAH!

2009-05-11 @ 12:55:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0