Jag var faktiskt stygg idag ;)

Idag vaknade jag upp av att Jenny den sköna smög sig in i mitt rum. Hon hade bara ett tunnt kort vitt nattlinne på sig och hennes silkeslena hud brände mot min när hon kröp ner under täcket brevid mig. Mina sömndruckna ögon mötte hennes, de sken som solar.

Okej, det var inte riktigt sant. Hon kom in i jeans och munktröja och hon satte sig på sängen och sa "vakna!" Men men, man kan ju alltid drömma.

Igår var jag på skolan och hjälpte till i garderoben och sålde fika på ungscens sista föreställning. Alltså jag har alltid varit förälskad i berättelsen om Peter Pan i alla tider. Btw, jag high fiveade Peter Pan, klå det du Ankan! Jenny och Sandra följde med mig hem efter att vi var klara och kan ni tro att vi såg på Peter Pan på film. Vi kan verkligen inte få nog. Jenny sov hos mig och sen på morgonen var det jobb som gällde. Jag delade pass med Sofia idag och det händer ju annars bara på jul. Det var najs, gör gärna om det.

Sen tog jag lite allmänt ansvar för stackars fattiga kändisar och KÖPTE två CD-skivor. U2:s nya och ABSOLUT DISCO med 60 discoklassiker, helt underbart. Lyssnar på discomusiken nu, ååååh jag vill skaka rumpa.

Ciao!

//HajHanna - to cool for school

'
Ungfär så här stygg var jag idag

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag står med i din blogg :D

2009-03-15 @ 19:36:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0