UPDATE 2

Yo friends and family! How are you? Far hem nu pa fredag och det kanns valdigt ledsamt. Ursakta men plussidan i Italien vager upp minussidan hemma tror jag.

+ med att komma hem
Jag far rida min hast igen

Jag far traffa alla vanner igen
Hinner titta lite pa nationella
Ata svensk husmanskost
Jag ska borja ovningskora igen for jag har fatt klartecken av myndigheterna och behover inte vanta tills 31 oktober for att fa ta korkort. Yippie!


- med att komma hem

Vadret kommer att suga hart

Mina tva basta vanner ar i Stockholm (Sandra och Emma)
Jag maste ta tag i ALLT skolarbete, det har inte blivit mkt gjort har inte
Hinner bara vara hemma tills pa onsdag kvall, sen far jag till Mimmi i Stockholm (Det ar i och for sig kul men jag blir annu mera efter i skolan och med min traning med Uffe)
Kommer sakna alla nya vanner jag traffat har.

AAAAAH jag vill bara skita i skolan nu och borja jobba har for real! Idag har jag haft lite halvledigt pa morgonen. Ska ner och hjalpa till med vetrinaren nu, de kommer seriost tre ganger i veckan och kollar pa alla tre miljonershastar. Senare, nar Roberto kommer hem fran nagot mote i Milano, ska han rida lite, ska forsoka fota da. Det ar en lyx att se han rida.

BTW. Det ar ganska kul hur se hur alla bortskamda rikemansbarn bokstavligt talat blir upplyfta i sadeln av sina foaldrar som kommer hit i hogklackat. haha!

Ciao!


Kommentarer
Postat av: Emma

Jag tycker helt enkelt du tänker för trångt! Du tänker Italien eller Umeå... Flytta till Stockholm baby för fan! Här finns ju vi =) Puss på dig!

2009-03-31 @ 19:31:54
URL: http://emmanalle.blogg.se/
Postat av: Saga

åhh, jag är inte avundsjuk!

kolla in min coooola blogg föresten!

2009-03-31 @ 20:40:57
URL: http://www.sagasmedberg.devote.se
Postat av: Mea

Ta kort på rikemansbarnen också!!

2009-03-31 @ 23:28:37
URL: http://meeeas.blogg.se/
Postat av: jennie

alltså seriöst, två veckor i Italien! Åh, hoppas du tagit kort som en japan!



Saknar dig! :)

2009-04-01 @ 21:29:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0