Ojojooooj

Mycket panik, mycket fixande. Hela morgonen har jag kollat tider för buss ner till Helena. Jag åker förmodligen i morgon kväll. Försökt hitta det billigaste flyget hem från Italien. Oh my dear lord, jag vet inte ens vart till Italien jag ska. Jag vet bara att jag får ha en egen lägenhet där och att det är 22 grader ute. Ska träffa Sigrid tjugo över tolv så vi kan fixa med skolan. Måste köpa nya shorts och rakblad till min rakhyvel. Det ska tvättas, packas och fixas vikarie till mina ponnygrupper. Synd att jag missar Micketräningen och Hannas kalas. Sorry for that. Satan, Sigrid vill att jag skulle bli klar med utkastet till Projektarbetet innan jag far. Tur att jag har hittat passet i alla fall...

//HajHanna

Kommentarer
Postat av: Izza

men vaa... vänta nu! du kan ju inte bara dra till italien sådär?! fusk!!

2009-03-18 @ 13:30:34
URL: http://izabellef.blogg.se/
Postat av: hannah

hanna, du är äcklig okej! jag vill också till italien. får jag följa med? jag gillar också hästar och sånt där.

hhiihi

2009-03-18 @ 23:49:38
Postat av: jennie

alltså ÅÅÅH en egen lägenhet i ITAAAALIAA! :D :D GARRRRRRHHH!! YOU BETTER ENJOY IT!

2009-03-23 @ 10:39:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0