Nu

är allt klart och fixat. Det blev lite panikartat då Roberto ringde mig vid sju och sa att vi åker imorgon kväll istället för fredag förmiddag. Ett tag var det osäkert om jag skulle kunna få åka över huvut taget. Men skam den som ger sig! Min pappa är den bästa som hjälper mig, hade inte klarat det utan honom. Haha, jag har varit i kontakt med Roberto, Helena, Helenas pappa Hans och Helenas hästskötare för att få fram all den info vi behövde inför hemresan. Juste, det är Milano jag ska till. :) Stört det här säger jag bara. Imorgon bitti sitter jag på ett flyg ner till Norrköping och jag har inte riktigt fattat det än. Nyp mig i armen snälla!

Jag har packat ner kameran och ska skriva lite dagbok som jag ska lägga upp på bloggen när jag kommer hem.

Tack för mig och hej då! (stor kram till alla jag inte hann säga hej då till, I love you!)

//HajHanna, Tha Italian girl

PS. Calzone = Tjocksocka på italienska, ciao!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Ha det så roligt nu Hanna!! ÅÅH! NJUT AV VARJE SEKUND VÄNNEN :)

2009-03-19 @ 12:45:27
Postat av: Anonym

I want a tjocksocka!

2009-03-19 @ 22:53:48
Postat av: Saga

Åhhh, Hanna sola för mig meed !

2009-03-19 @ 23:19:04
Postat av: jennie

HADER BÄST :D :D

Du måste uppdatera denna blogg så att vi patetiska små vikingar här i Svea rike kan ta del av din wonderbara resa!

2009-03-23 @ 10:36:09
URL: http://jenkla.blogg.se/
Postat av: ingrid

ÅÅH, HA DET SÅ KUL! Är råavis!!!!!!!!!!!!!! Njut av Italia, det är BELLISSIMO!

2009-03-24 @ 10:33:23
URL: http://klingy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0