Nu är mitt sista sportlov snart slut

och jag misstänker att det blir det sista blogginläget för den här veckan. Mitt sportlov har varit perfekt. Kanske inte för att det har varit party all night long varje dag eller för att jag har varit på skidsemester i hemavan som min kära syster. Jag är bara lite avis. Utan snarare för att det har varit perfekt lagom. Inget speciellt har hänt men det har varit bra ändå.

Igår var jag och Sandra i Vännäs och kollade på Big Jump. Killarna var helt INSANE. Det var tamefan inte klokt. Vi var fett taggade på efterfesten men vi lyckades inte ta oss dit p.g.a. logistiken. Jag var bjuden på 50-års fest där jag också skulle vara serveringspersonal och kom inte loss (inte för att festen på något sätt var tråkig men man vill ju kolla på söta pojkar också) för än det var för sent för Sandra att låna bilen. Det är väl bara att erkänna att vi inte är superkvinnor..

Idag har jag bara slappat, alltså bara. Fattar inte hur man orkar ha det som livsstil. Nu är jag vääääldigt rastlös.

/HajHanna

Lite bilder från BIG JUMP



De trogna supportrarna:

Sandra i folkmassan

Hanna på litet tak

Kommentarer
Postat av: jennie

SJUKT! Hahaha jätteglada flickor i vännäs, vilken exotisk plats 8)

2009-03-09 @ 11:07:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0