Yao!

HannaPanna back on the äckliga tangentbordet! :D :D Nog av allt diktande, det får bli mer av det när jag blir rynkig. I alla fall. Haft en urbra midsommar med min goda vän Matilda Norman (www.farrix.blogg.se). Én helt underbar qvinna måste jag tillägga. Jag mår fett bra av att vara med dig! :D


Lite tragiskt dock att min syster bara ser dig när du har en vinflaska handen, fyllekaja! :]

För er som inte vet har jag ju fått jobb som Robertos groom och ska flytta till Norrköping i början av augusti. Detta faktum har fått mig att liksom ta ut svängarna, i alla avséenden, med ursäkten att jag ändå ska fly staden snart. Detta gav en över-förväntan-effekt som jag inte hade räknat med. Tänk vad kul man kan ha när man släpper alla hämningar. (OBSOBS! utan alkohol OBSOBS!


Tre olika sätt att släppa lös på. Ni får själva lista ut hur...

Har bara slappat i stugan idag, stekt utav bara farten och jag hann med att plugga en hel del körteori. :) Är jag inte bäst så säg?

Hare så gött

//En väldigt glad HajHanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0