jaha

nu är det verkligen slutspurt och jag trodde jag bara hade en grej kvar att göra (manusanalysen) men ICKET! Ska ha egen lektion på Röst och rörelse. Perfekt nu när jag inte har ombyteskläder. Plus att jag inte har lämnat in labbrapporten än. Ååååh, betygen sätts IMORGON!

Taggad inför balen i alla fall, lite pirrigt. Jag och Sandra testade balfrisyrerna igår och pappa tog hem Amazonen och började putsa lite på den. Ville hjälpa till att pimpa bilen men det ville han göra själv. Det är ju trots allt hans lilla ögonsten. Ska försöka fixa det sista till balen imorgon.

- Bra strumpbyxor
- Nagellack
- Eventuell suntan (måst få bort mina fula sträck jag skaffade mig i helgen)
- Eventuellt en ny foundation
- Rakgel

Kanske jag har glömt någonting, jag vet inte. Ni får väl tiiiipsa.




Mitt balåk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0