Grattis på födelsedagen Uffe!

Idag fyller min häst Uffe 14 år! :D Stort Grattis. Sjöng ja må han leva för honom i morse och han fick extra grund. Morötterna kommer i efterskott.

Jag hade stallet idag och man kan säga att det inte var särskilt angenämt. När jag skulle beta Kerdos lyckades en av ridskoleponnyerna slita ner en del av eltråden. Ringer Camilla Granberg som skickar ner Jonas för att fixa. Under den tiden hinner jag byta häst till födelsedagsbarnet i egen hög person. När vi står där i godan ro drar Jonas i eltråden så alla hästar på minst 50 meters avstånd flyger i luften. Inklusive Uffe som typ försökte hoppa upp i mitt knä.

Han lyckas sparka mig på HÄLEN av alla ställen. När man väl blir sparkad av en häst så är det inte ens på ett coolt ställe. (Sofia skrattade mig rätt upp i ansiktet) Sandra blev sparkad i ansiktet. Det är fan prestige! Anyway, jag skrek som en riktig drama queen och stackars Jonas trodde väl att jag brutit nåt. Det har jag inte men det gjorde satikens ont. Har haltat runt hela dagen och det har väl sett ut som om jag har bajsat på mig.



Jag och Uffe på Näset förra sommaren.

Grattis på födelsedagen älskade vän!

Kommentarer
Postat av: Hästpassion

Ja, vafan Hanna. Skaffa stil och gör det coolt som... JAG! Fan varför hänger jag ens med en hältönt som dig?



FÖR ATT JAG ÄÄÄÄÄÄLSKAR DIG DIN NÖT!

2009-06-15 @ 20:25:06
URL: http://hastpassion.blogg.se/
Postat av: Hästpassion

Ja, vafan Hanna. Skaffa stil och gör det coolt som... JAG! Fan varför hänger jag ens med en hältönt som dig?



FÖR ATT JAG ÄÄÄÄÄÄLSKAR DIG DIN NÖT!

2009-06-15 @ 20:25:07
URL: http://hastpassion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0