Yo Mama

Emma ska ner och jobba på hogsta och jag vill hyra hennes etta medan hon är borta. Problemet är ju att jag har ingen att dela den med för jag har ej råd med den själv. Är det någon som vill bo med mig från April till sommarn? 1750kr i månaden.

Har ju nyligen ådragit mig en liten knäskada som gör att jag helt oväntat kan falla ihop och inte stödja på benet. Jag skriker till lite men inget mer dramatiskt än så. Bara om någon undrar varför jag går som en 80 åring. Måste verkligen kolla upp det.

I helgen blir det filmkväll på stallet. Sockervadd!!!!!!

Vill bara tillägga att jag Sveriges coolaste häst. Han har fått en "Brand New Haircut" och om någon kan slå det blir jag imponerad. Vissa tycker synd om honom. Men HALLÅ! Ofta han bryr sig. Om  hästar skulle bry sig om utseende skulle varenda ponny med hjärtan på utrustningen eller rosa täcken vara smått självmordsbenägna. Uffe har Attityd!


Uffes Nya Frisyr
   
Omslaget till Darins nya platta           

Frisören Sofia

Väntar på skjuts hem


Kommentarer
Postat av: Ida

Underbart Hanna! Skrattade så att jag grät när jag läste om självmordsbenägna ponnyer. :-D

2009-01-23 @ 21:14:31
Postat av: jennie

hahah åååh! det där var roligt. KULIGT HANNA! : )

2009-01-26 @ 12:43:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0