Jadåå

Sandra Hedman vet verkligen hur hon ska jäklas med mig. När vi går från skolan så lägger hon upp ett skyhögt tempo. Jag hänger absolut inte med eftersom jag är helt oförmögen att gå snabbt. Jag vet, det är HELT OMÖJLIGT för mig att gå snabbt! Jag har något fel så att jag inte kan länga ut på benen, eller nåt. Försöker i alla fall och då ser det bara mongat ut. Haha! Sen, när jag går där och flåsar och ser ut som en efterbliven flodhäst får hon mig att skratta så att om jag går ett steg till så får jag andnöd och hjärtstillestånd. Då måste jag stanna och skratta klart och sedan springa ikapp Sandra som har hunnit gå tjugo meter i förväg. När jag springer där börjar jag skratta för att allt ser så dumt ut. Så börjar det om igen. 

Några tips för deprimerade:
Prata med varandra på rövarspråket
Ät chips
Shoppa
Träna så att du nästan stupar
Dryga dig med lillasyrran
Ta för många frukter/mjukmackor i matsalen
Stå i vägen för ettor i matsalen
Skicka random SMS till folk
Skämtbråka med mamma

Nu ska jag till stallet och ha ridlektioner. Jag hoppas att det går bättre nu än förra veckan. På sista tiden har har jag fått slut på ideer till nya övningar. Har ni några att bidra med skicka till min mail. [email protected]

/Hanna


Kommentarer
Postat av: Dressyrprinsessan

Men du är ju bäst! =)

2009-01-20 @ 21:51:23
URL: http://emmanalle.blogg.se/
Postat av: jennnnie

hahahha ååh jag älskade din lilla lista där, din filur. Du är allt bra rebellisk som tar för många mjukbröd, OCH ställer dej ivägen för ettorna. Jag ser dej framför mig, med ett belåtet min på läpparna och små ettor framför dej i din brösthöjd. GO GO GO HANNA!

2009-01-21 @ 19:56:26
URL: http://jenkla.blogg.se/
Postat av: sofia

hahaha hanna asså det är så sant att du är helt oförmögen att gå snabbt, du tar världens kortaste steg hahah.

2009-01-25 @ 09:20:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0