Okej

Idag har jag fått hoppa in på stallpass som stallvärdinna. Tjänade 220 spänn om jag inte är helt fel ute (det är jag säkert, är urusel på matte). Det var rätt trevligt faktiskt. Första dan i skolan var också rätt bra. Vi slutade efter lunch så jag överlevde även denna gång...

Sedan i onsdags får Rosenfels och Uffe  trava 10 minuter om dagen. Det är höjdpunkterna inom min ridning just nu. :P Idag red jag Rosenfels så att det började klia på magen. Är det normalt?

Annars har detta varit en ganska händelselös dag. Lite tråkigt att skriva så men det är sant. Ännu tråkigare blir det när man tänker på hur orättvist livet kan vara ibland, även om det inte alltid gäller en själv. Tankarna går till dig E. Du är världens bästa och får mig alltid att skratta. Kom bara ihåg att mitt namn är Phil Collins och INTE Hanna! Du bör tänka dig för och inte vända dig för snabbt i stallgången så vi krockar. Jag vet att du gillar mig men om du vill ha närkontakt så säg till som normala människor.

Skräpa inte ner i liften, se upp i backen och framförallt... CHANG!


WHO THE HELL ARE THEY?

Kommentarer
Postat av: Dressyrprinsessan

Hanna du är underbar!!

2009-01-09 @ 00:20:36
URL: http://emmanalle.blogg.se/
Postat av: Dressyrprinsessan

Btw vi är så jäkla söta!!

2009-01-09 @ 00:21:23
URL: http://emmanalle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0