Nytt år och ny update 2009

Jag har haft ett fett najs juluppehåll från bloggen och allt som har med datorer och internet att göra. Känns jätteskönt men nu är det dags att värma fingrarna vid tangentbordet igen. Om inte annat för att betala lite räkningar. Sitter med Fanny i knät så att skriva går så lagom bra när hon lägger nosen på min hand så att det blir aaaastungt att skriva. Hon är ju så söt så jag vill inte putta bort henne.

Julen har varit riktigt bra och jag har fått fina grejer. Mormor har varit supergenerös med klänningsbidrag och det totala antalet klänningar slutade på tre. Hehe... A girl has her needs, right? Jag är nöjd i alla fall. Mellandagarna har fyllts ut med att försöka sätta igång en lite halvvild och galen häst. Shamrock Kerdos. Har också nu fått reda på vad hans namn betyder. Shamrock betyder fyrklöver på irländska och Kerdos betyder vacker/skönhet eller nåt liknande på grekiska. Så Shamrock Kerdos betyder ungefär Vacker Fyrklöver. På nyårsafton blev både Uffe och Rosen friskförklarade så nu får de trava fem minuter på rakt spår varje dag i en vecka. YEAH!

Nyårsfirandet blev bra. Eller asbra om man ska jämföra med förra året. :) Började med en sjukt god middag hos Matilda Bredin. Den bruden kan sina saker ska jag säga. Sen fortsatte vi med raska steg till coop med fågelbord, UE-skyltar, koner, fikus-sopar och audi-navkapslar. Jag hade ett ton fågelmat i handväskan hela nyår kändes det som. Efter en stunds sittande i trapphus för att återfinna värme blev det fest en smått udda men kul fest i Holmsund.
  
Hästarna och den enda nyårsbilden som togs

Kommentarer
Postat av: Dressyrprinsessan

Fina ni är! =)

2009-01-03 @ 17:27:56
URL: http://emmanalle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0