Lappvantsväder

Well hello again! Vaknade upp för ungefär 40 minuter sedan och strax efter det fixade farsan min internet på min bärbara, YES! Anledning till att internet var ovillig att samarbeta förut var för att namnet på vårt bredband (Nipvägen) inte passade. Kompromiss var tydligen mycket bättre. Jag kommer nog aldrig förstå mig på datorer helt och fullt. Är ganska lycklig för det. Har inte satt in linserna än men även jag kunde se att det snöade lappvantar utomhus när jag vaknade. Plötsligt blev jag tio år yngre. Jag fick ett begär att gå utt och bygga snögubbe och gräva snötunnlar. Jag ringde min kära vän och granne för att tvinga ut henne med mig och leka. Tyvärr så svarade hon inte och när hon väl ringde upp så visade det sig att hon var i Tärnaby och åkte slalom. ÅH! Nu är lappvantarna borta och jag vill inte leka i snön längre... buhu! Nu har pappa läst min blogg och den var tydligen godkänd. :) YEEEEEAH! Men jag måste minimera antalet svärord. Tydligen så tillför det ingenting. Eftersom jag är pappas flicka så måste jag tyvärr göra alla svärordsälsande läsare besvikna. Ciao!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nu lämnar jag din blogg eftersom jag gillar svärord...

2009-01-07 @ 15:46:41
Postat av: mea sethson

FAAAAAAAAAAAAN imorn är det skola





och kom inte och säg att den svordomen inte tillförde något!!!



2009-01-07 @ 16:58:08
URL: http://meeeas.blogg.se/
Postat av: jennie

jag skulle lätt ha gjort snögubbar och tunnlar med dig!

2009-01-13 @ 09:42:52
URL: http://jenkla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0