En synd har begåtts

Jag försov mig med flit idag. Tyvärr så straffar gud människor med en gång och det visar sig att när jag kommer till skolan har jag missat fel lektion. Typiskt. Jag som har tänkt att satsa gärnet på NKB. Slapp som tur var framföra en snabbt skriven, slavig, långt ifrån fullständig redovisning på tio rader som jag gjorde inatt klockan 01.40.  Ställde istället mycket frågor och gjorde mitt bästa för att visa framfötterna så att man kanske, bara kanske, kan vara värd mer än G.

Annars har det varit hitills en riktig bra dag. Ikväll ska jag jobba igen för första gången sedan terminsslutet före jul och därmed drar voltigen igång igen. På mig har det märkts tydligt att jag inte tränar smidighet. Jag är i nuläget i min klassiska kroppsform, smidig som ett kassaskåp och tung som en elefant. Jag äter som en häst, det kan Anna Spencer intyga. 

Hade en riktigt kul frågelek igår med Emma. Detta har jag kopierat från hennes blogg: ( http://www.emmanalle.blogg.se/ )
 

Jag och Hanna har kommit på en jätterolig lek.
Det går ut på att man ska säga vem man helst skulle hångla med utifrån tre alternativ. Leken föddes av att vi satt och listade alla kändisar som vi skulle tänka oss att hångla med.

Fråga ett:
Hugh Jackman (Wolverine)? Johnny Depp? Mikael Persbrandt?

Vi vred ock vände på den. Hugh Jackman, grym kropp, vilken man. Micke P, börjar bli lite sliskig så han gick bort. Johnny Depp, måste man säga någonting mer, det är ju Johnny Depp. Slutade iaf med att båda valde honom.

Fråga två:
Kevin Costner? Dustin Hoffman? Harrison Ford?

Självklart!
(Emma menar Kevin)

Btw Sweeney Todd, very dark...

Fråga tre:
Matt Demond? John Travolta? Jennifer Aniston?


Behövde inte inte fundera länge, Aniston såklart


Här kommer en till er killar:

Cathrine-Zeta Jones? Kate Winslet? Kiera Knightley?

Jag vet iaf vad jag hade svarat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0