Den sista lovdan på det sista jullovet...

Mea har bevisat att svärord faktiskt tillför någonting till texten. Så PAPPA! Övertyga mig. Tills vidare skriver jag som jag brukar. Från hjärtat till hjärnan genom armen och ut i fingrarna.

Idag lyckades Sandra Hedman gå till skolan en dag för tidigt så hon har underhållit mig ungefär hela dagen. Trevligt med lite besök då och då. Just nu sitter jag i fikarummet på Åkerbloms med mamma och väntar tills hon ätit upp sin middag så vi kan fara till stallet."Tacka vet jag hylands hörna!" ´säger hon när jag ber henne att hälsa någonting. Hylands hörna var tydligen lördagsunderhållning på 60/70- talet. Hon sjunger signaturmelodin nu. Jag känner inte igen den.

BTW! Min syster har inte bara en skruv lös, hon måste ha tappat bort den också!

Kommentarer
Postat av: catharina

Hylands hörna stafas med stor bokstav

2009-01-07 @ 18:33:30
Postat av: catharina

Hylands hörna stafas med stor bokstav

2009-01-07 @ 18:34:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0