Jennys kalas

blev succsé minst sagt. En av de roligaste kvällarna på länge faktiskt. Jag var utklädd till en leopard men det var ändå Karin som vann utklädnadspriset. FAN! Jag får väl glädjas med henne för vi var ju faktiskt lagkamrater (och då hamnade jag ju automatiskt på delad förstaplats).

Har jobbat idag och det var ju inte direkt drag i butiken = BORING! Ikväll vill jag hitta på något med Sandra om jag nu någonsin kommer att få tag på henne. Kanske dog hon på vägen hem igår! :O I så fall skulle jag hälsa till alla hon älskar att hon älskar er.

Nu när allt har varit så himla hemligt inför Jennys kalas tänkte jag fortsätta på det spåret. Tänker inte säga vad eller varför för det är som sagt hemligt. HEHE! Vänta bara tills på måndag hörreni! Hoppas jag ska få träffa Emma snart igen. Det gäller att ta vara på tiden nu innan hon lämnar oss för ett karriärsjobb i södra Sverige. Ska kolla mitt very-much-fucked-up-knä nu på onsdag också. Hoppas allt går väl med det.

*surfar vidare på nätvågorna*

/Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0