Inget flyt idag

Ligger här i mitt rum och vet mer än väl att jag behöver städa. Det är inte så svårt men samtidigt väldigt jobbigt. Idag handlar det om prioriteringar. Badrummet ser ut som ett helvete, pappa var inte sen med att påpeka det. Det var det första jag hörde när jag vaknade.

Naturkunskap, here we go. Ska vara på stallet klockan fyra och vi ska filma lit klockan fem. Har inte förberett någonting. Ärligt talat, det blir nog att inställa. Förlåt. Synd att det sista jag ska göra i ungdomsstyrelsen blir helt fucked up..

Slet föresten loss dörrhandtaget på bilen igår, klå det ni!

Kommentarer
Postat av: Emma

I know the feeling! Sitter i en lägenhet som typ behöver en städfirma... Föräldrar brukar vara duktiga på att påpeka det, skönt att bo själv :P

2009-02-10 @ 19:47:24
URL: http://emmanalle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0