Hur man blir en bloggkändis

Jamen tjohejsan alla trogna läsare. Om jag nu har några. Det är väl typ tre stycken som kommenterar. Tackar för det.

I alla fall. Funderar på att börja tjäna pengar på min blogg, typ som Blondinbella. Fast jag kommer vara HajHanna. Fråga inte varför just Haj men jag tyckte det lät lite ballt. Ett namn med respekt liksom. Välkomna till HajHannas blogg. Här kan du läsa om allt som har med mig att göra. Yo! Men det räcker tyvärr inte bara med ett helt AWESOME NAME. Man måste ha många läsare också så att företag vill ge mig pengar för att de ska få ha deras reklam på min blogg. Så people, spread the word. Läs HajHannas Blogg and get cool. Det kan vara min slogan. Sen måste man ju ha en snygg blogg över huvud taget. Måste jobba på det. Nu ser min blogg ut som en almenacka på ett utedass eller något i den stilen.

Om hur jag mår? Jo det är ganska bra faktiskt. Tyvärr blir det ingen Hemavanresa i helgen. Varför? Dels beror det på pengabrist, dels på mitt skadade knä. Igår tittade en ortoped på det och det visade sig att jag har en inflammation i minisken. Därför ska jag käka antiinflammatoriskt i tio dagar, tre gånger om dagen. Jag är som ett vandrande piller, PILLERTHRILLER! Tar ju på toppen av allt redan min epilepsimedicin. Kanske ska posta ett inlägg med alla biverkningar tillsammans. Jag svär det är en hel bok.

/HajHanna

Kommentarer
Postat av: Mea Sethson

javisst... jag sk aockså bli rik på min blogg.. eller ja det måste inte vara just på bloggen, bara jag blir riiiiiiiiiiik!!!



haha de brukar försöka klämma i mig piller också när jag är sjuk.. då säger jag bara att hörredu kära läkaren, om det är några piller jag ska knapra så är det då inte sånna som du skriver ut.. sen vägrar jag :D

2009-02-12 @ 14:50:33
URL: http://meeeas.blogg.se/
Postat av: Hanna

Alltså jag tror att HajHannas blogg skulle slå igenom BIG TIME! Jag är redo att investera!

2009-02-12 @ 19:24:58
Postat av: Hanna

Alltså jag tror att HajHannas blogg skulle slå igenom BIG TIME! Jag är redo att investera!

2009-02-12 @ 19:25:19
Postat av: sandrahedman - En ridsportsblogg

HAJHANNA! jävla kopia av storstadspojken måste jag säga som kallar sej för hajpojken! DU ÄR BARA ETT VÄRDELÖST PLAGIAT, INSE!!!!!! MVh jätteanonym

2009-02-13 @ 10:35:56
URL: http://sandrahedman.blogg.se/
Postat av: jennie

Din lever kommer typ kollapsa av alla piller när du är 50!

2009-02-17 @ 13:46:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0