Hur man blir en bloggkändis 3

Ett måste är ju att verkligen sticka ut, göra något udda. För om man inte hänger på något coolt ställe i Stockholm eller någon annanstans i södra Sverige kan man ju glömma och käna pengar. Vem vill läsa om en brud i norrland som ja, jag vet inte. I alla fall. Man kanske kan skriva ner vad man gör för udda saker lite nu och då för att vinna läsarens intresse. Kan tyvärr inte avslöja allt eftersom jag vill ha liiiiite privatliv. (Dels för att en del saker är FULLSTÄNDIGT störda. Sandra, you know.) 

Igår sjöng jag och Sofia en Westlife-låt till en nyinflyttad granne som gick från bussen med oss. Han märkte ingenting. Förmodligen för att vi gick bakom honom. Det såg säkert ganska roligt ut eftersom vi dramatiserade ganska vilt och viftade hänsynslöst med armarna. 

Idag är det svinkallt ute och jag klär mig som sagt efter väder. På bussen såg jag ut som någon som hade satt sig på fel buss. Lokalbussarna går inte till Hemavan Hanna, tyvärr! Man känner sig ganska missanpassad. Hehe, men jag frös i alla fall inte lika mycket som de stackars modemedvetna stackare som endast hade sin foundation att värma sig med. Okej, de kanske hade en vårjacka, och ett par tajts också. 

/HajHanna

Kommentarer
Postat av: jennie

tjäna :D inte käna!

Men jag skulle allt vilja läsa om en norrländsk galen tjej - ja typ som du- och hennes äventyr. FORTSÄTT ATT MATA VÄRLDEN MED VACKRA, ROLIGA OCH SJUKA BLOGGINLÄGG! :)

2009-02-17 @ 21:37:13
Postat av: Mea Sethson

FÖrringa inte foundation





"kaka"

2009-02-18 @ 00:38:49
URL: http://meeeas.blogg.se/
Postat av: sandrahedman - En ridsportsblogg

"käna pengar"

JAG DOG



(dog = hund ehhehhe)

2009-02-18 @ 10:43:27
URL: http://sandrahedman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0