Hur man blir en bloggkändis 2

HajHanna här! Min kära vän Sandra Hedman har anklagat mig för att kopierat Blondinbellas pojkväns namn. Han kallar sig tydligen Hajpojken. Men jag hade faktiskt ingen aning om att han hette det. Funderar på att byta namn så hon blir nöjd. Men jag kommer inte att byta förrän någon kommer på ett namn minst lika respektfullt och coolt som HajHanna. Vill inte ha något fjantigt HamsterHanna eller nåt annat mesigt. Det måste vara ett djur som börjar på H. Dessutom måste jag får tillägga att i P3 i "Mammas nya kille" finns det en som heter Hajpojken. Så BLONDINBELLAS POJKVÄN! DU är en copycat!

Sitter på NKA nu och vi skulle skriva en utvärdering om kursen så här långt. Skrev till vår lärare att han skulle sluta vara så sexig. Jag ska ha 100 kronor av Sandra nu! Ciao!

/HajHanna

Kommentarer
Postat av: Mea Sethson

HyenaHanna

HermelinHanna

HusmusHanna



eller varför inte något lite sexigare typ:

HerpesHanna??

2009-02-16 @ 22:31:36
URL: http://meeeas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0