Hur man blir bloggkändis 4

Man kan ju vara en snygg modell kanske? Göra reklam eller till och med vara med i top model? Skulle inte alls ha något emot att posera framför kameran. Jag är ju en linslus som bekant. Hade jag varit med i top model skulle jag nog varit en plus size. Inte för att jag tycker att jag är tjock eller nåt, det bara råkar vara ett av mina favoritskämt just nu (näst efter "Ingen vill ha mig!").  Men om man tänker logiskt, jag ser ju ut som en plus size. Och vafan, hellre det. Ta det rätta, ta cloetta osv. osv.

  

Ett annat sätt att bli bloggkändis kan ju också vara att stava fel lite här och där så alla dessa rättningsberoende bara måste gå in och kommentera. Inga namn nämnda (www.sandrahedman.blogg.se) haha!

Måste än en gång nämna mina älskade föräldrar som jag måste be om lov om att få plugga. Kan ni tänka er att jag fick sätta mig ner med Naturkunskapen idag! :O Men så lätt kom jag inte undan. Sådär runt tio skulle jag fara hem med Smedbergs men när jag skulle meddela pappa att jag inte åker hem mitt i natten fick jag i uppdrag att hämta hö. Tack så mycket. Nu hästar jag ner mina vardagskläder och låter Smedberg taxi vänta, schysst. Aja, tur vi är bundis...

Kommentarer
Postat av: jennie

jag skulle FETT följa top model om du var med. Du skulle skrämma slag på de andra plankorna! :D åååh vad kul! GÖR DET RÄTTA, BLI CLOETTA!?..

2009-02-20 @ 10:48:59
Postat av: Emma-Pemma

Du är inte tjock någonstans! Plus size betyder plus mer Hanna att tycka om, och vad gör man när man tycker om någon mycket, man älskar den! Hanna en kvinna att älska! Helt omöjligt att älska de där små skinnpåsarna som tävlar i topmodel, de är för små, gå bara att gilla lite. Det vore sån total utklassning att det vore taskigt! Du är snygg, sexig, singel, vad mer kan en man vilja ha? Den som inte vill ha dej, synd för honom! Puss!

2009-02-24 @ 02:48:55
URL: http://emmanalle.blogg.se/
Postat av: Emma

Måste ändå medge att det är ganska kul att säga "ingen vill ha mig!", väldigt komiskt på något sätt. Låt oss inte vilja bli havda av någon tillsammans!

2009-02-24 @ 02:51:31
URL: http://emmanalle.blogg.se/
Postat av: ShimoAngel<3 17 och morsa

Hejsan, hamnade på din blogg av en slump:) Vill önska en riktigt trevlig dag! Kram^^

2011-10-18 @ 05:45:06
URL: http://shimoangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0