DET COOLASTE I MITT COOLA LIV!!!!!

Måste då säga nu att de allra roligaste kommentarerna jag får här är från Emma och Mea, tack får dem. Ni äro mina hedersbloggläsare. :) Och när jag ändå är inne på heder så måste jag säga att jag känner mig otroligt hedrad över att få lära mig stage fighting av en av världens bästa stage fighting mästare. Han heter Peppe och har bland annat jobbat med Jackie Chan, Kevin Costner och Johnny Depp. Han har gjort Spiderman och Arn. Men hallå! Viktigaste av allt, han har nu också jobbat med mig. ;)

Fått lära mig några fighting moves från Shanghai knights och Prince of thieves. Det är (ursäkta språket) JÄVLIGT COOLT!

   

 

Kommentarer
Postat av: Mea Sethson

Åhh, saknaden är redan stor!!!

2009-02-25 @ 12:45:41
URL: http://meeeas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0