Malabada Barn

Nu är julen här, det vet nog alla som har välsignats med snön som har landat här i Sverige. I varenda blogg jag läser nämns snön och julen. Här i Norrköping är det ungefär två decimeter. Jag är imponerad och hoppas att det han hålla i sig, i alla fall tills jag åker till Umeå över jul.

Här på Eken rullar det på som vanligt och jag måste säga att jag börjar längta efter att komma ut på vägarna i Europa igen. Senast var vi i Belgien och det är väl en månad sedan nu... jag är så bortskämd. Det blir väl att längta lite till för i Januari ska vi bara åka på nationella tävlingar, hoppas på att träffa lite umeekipage då!

Jag har en önskan. Christina, min kollega, får besök av vänner och familj titt som tätt. Hon är från Sundsvall. Och HUR mkt besök har jag fått??? Inget!!!!

Kommentarer
Postat av: the one and only

aaha aahaa aahha aahaah aaha ahaahhaa :D

2009-12-18 @ 10:54:08
Postat av: jennie

aaaaammee, hur mycket har DU hälsat på oss då??? NAAA-DA!



(jag hade kommit om jag haft övermycket TID över, men tyvärr ser det inte ut att vara så på ett lååångt tag :( )



KRAM!

2009-12-21 @ 18:01:31
Postat av: Emma

Jag kommer!!

2010-01-06 @ 02:49:27
URL: http://emmanalle.blogg.se/
Postat av: loisa

superfin blogg! :-)

2010-01-21 @ 17:53:14
URL: http://sorino.blogg.se/
Postat av: jennie

UPPDATERA HANNA!!!



Snäääääääääälla? :)

2010-02-15 @ 14:59:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0