Another fashion report from östgöten (öskötten)

I avsaknad av kommentarer kanske jag ska ljuga ihop lite saker som gör det hela lite intressantare. Eller?? Nä, då måste jag hela tiden toppa så det blir inget av. Idag har Linda kommit hit. En supertrevlig tjej som ska rida Helenas hästar medans hon är i Tyskland. Dem åker typ nu, sena som vanligt... :P

Nu när Tanja åker ska jag måla om i mitt rum så jag slipper den där äckliga gröna färgen. Jag tror jag ska utnyttja någon kusin till min hjälp. Badrummet behöver också målas om plus handukshängare, hyllor och massa annat skulle behöva bytas ut. Gardinstängerna har raserat och därför har jag en anledning att åka till IKEA på söndag.

Har börjat städa Robertos tävlingsskåp nu för att få någon slags ordning och jag har upptäckt att jag älskar att städa och organisera då det hanlar om hästgrejer. Hallelujah! Jag lever i hästhimlen för dem som inte vet det.

Hästarna där hemma har nu kommit in från betet (Uffe var smutsigast) och Sofia ska börja rida Uffe nu! Jag är så glad för hennes skull. :)

//HästskötarHanna

PS. På lördag ska jag kanske fara och hälsa på Sandra :D


Kommentarer
Postat av: hon som äger

wooooow, träffa sandra?! hon är ju grymmast i världen. hon saknar nog dig med hörru;)



/superanonymen

2009-08-11 @ 23:52:21
Postat av: mickis

Åhh är så avis jag är på dig! Hoppas du har det superbra Hanna! låter så iaf :) kram på dig! :)

2009-08-12 @ 02:47:20
URL: http://miickiiee.blogg.se/
Postat av: din älskade syster

haha uffe är kung kan jag lova hahaha :D jaa du, nog för att vi har klagat på dig varje gång du har städat skrubbarna så saknar jag det haha om ett tag kommer vi inte ha någon ordning längre :) så när du kommer hit så vet du vad som väntar ;)

2009-08-12 @ 06:54:02
Postat av: saba

hej hanna! låter som att du trivs bra!

vi saknar dig här på hippo, inte samma sak utan vår galna ridlärare ;)

2009-08-13 @ 02:23:58
Postat av: Emily

Har precis hittat till bloggen nu och kan meddela att jag ska ölja den med spänning. Snacka om drömjobb!

2009-08-15 @ 17:55:50
URL: http://emilystighall.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0