Tjenare!

Har haft fullt upp de senaste dagarna så jag inte hunnit med att skriva i bloggen. Har ungefär sex minuter kvar på min lunch (jag åt macor, kladdkaka, glass och drack cocaola) så jag kommer inte med värsta inlägget. I lördags var jag och hälsade på Sandra på Grälllsta. Det var najs! :D Därför hann jag tyvärr inte städa så mycket som jag ville på söndagen, jag ska fortsätta ikväll. Det är en jäkla massa skräp som ligger här. Hittade massa skolådor i en påse (som ändå ligger ganska synligt) som tillhör tjejen som  slutade för ett och ett halvt år sedan. Varför kastar man inte sånt??? Fuck jag måste hänga tvätt kom jag på. Måste pysa!

/HästskötarHanna

Kommentarer
Postat av: Pappsen

Hej vännen! Det är kul att läsa din blogg men... språket!!! Älskar dig jättemycket. Kram på dig.

2009-08-17 @ 23:25:26
Postat av: Hanna

Saknar dig hannapanna!!!!

2009-08-18 @ 13:02:48
Postat av: din älskade syster

haha äh skit i vad padre säger :P bara uppdatera aningen mer än just nu :)

2009-08-26 @ 00:05:47
Postat av: mattanmanhattan

Jag var på dejt idag!!!!! :D hihi miss you

2009-08-29 @ 02:16:01
URL: http://farrix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0