Smutsig och mörbultad

det skulle jag själv beskriva mig som med två ord. Det är så varmt nu att allt torv som vi mockar i dammar runt och suger sig fast på en så det ser ut som jag har skäggstubb. Ska snart flytta till min permanenta bostad. Det andra huset och jag har fortfarande inte lyckas ta några bilder. Det är liksom lite klumpigt att dra med sig systemkameran i stallet. Hade varit mycket lättare med en lite mindre. Men imorgon ska min mamma förfölja mig som en ofrivillig papparazzi. Jag ska tvinga henne. Har lovat Matilda att jag måste ta kort på alla fina hästar. Mina favoriter just nu är utan tvekan Cool On (Cotten) och Las Vegas (Lasse). Supermysiga. Idag käkade jag lunch hos Solveig, mycket god kycklingsallad. Tack så mycket. :D Nu när Roberto har fått ridförbud har han satt igång projekt tvätta altan. Han har stått och skurat och gått lös med ögtrycken i två dagar nu. Man kan ju undra hur bra det är för ryggen egentligen? Nä nu måste jag gå till kojs, Hare!

/HästskötarHanna


Cool On


Las Vegas

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag hör ju att det går bra för dig Hanna:) skönt att höra att du trivs och att det går bra med jobbandet (även om du får skägg av det)! Du är saknad här hemma i Umeå. Kramar!

2009-08-08 @ 10:25:13
Postat av: Din älskade syster

HOLA!!!! Du anar typ inte hur mycket jag skryter över dig här hemma, kan inte påstå att jag har hunnit börja sakna dig än men om du kunde använda telefonen så skulle det vara ett plus :D Hör av dig LOV JA!!! :D

2009-08-08 @ 13:27:08
Postat av: Matilda

Jag väntar med spänning! här i umeå inget nytt. Förutom att jag har sett världens snyggaste kille typ..

2009-08-09 @ 14:16:42
URL: http://farrix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0