Så här ligger det till

att min hårdisk dog för ungefär två veckor sedan så det är därför uppdateringen gått lite halvtrögt. Det går bra med allt och snart ska jag och Linda fara till en pizzeria och käka... PIZZA!!!! (can you believe it???) Åker till Italien i två månader istället för en om precis en vecka. Vet inte om min dator kommer att bli frisk tills dess men jag hoppas det. Annars kommer det inte bli mycket ljud från mig.

Vill bara säga till familj, vänner och klubbkamrater att ni är bäst och jag älskar er! Ni vet vilka ni är. Synd att jag missar SM hemma men jag kommer nog få min beskärda del av stora tävlingar. ;) Det kanske inte blir så att jag kommer hem till jul... det är tävlingar i London på julafton och i Belgien på Nyårsafton.

With all my cool love

HästskötarHanna

Kommentarer
Postat av: jenny

Du har inte sett några vildåsnor på senaste? =)

2009-09-01 @ 15:19:41
URL: http://jennynystrom.blogg.se/
Postat av: jennie

Men massa kärlek till dig! Hade BÄST i italien! NJUT OCH LEV LIVET!!! massa kramar!

2009-09-01 @ 21:49:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0