Men tjenare

Det har nu gått tre dagar och jag trivs superbra. Igår så fick jag göra i ordning Cool On för tävling. På låtsas då alltså. Han blev mäkta besviken för att det inte blev något av. Jag kan säga en saksom jag är helsäker på. Jag kommer vara sjukt nervös första tävlingen. Jag har hört så mycket skräckhistorier om slagsmål på framhoppningar och panik vid uppstallningar. Aja, det löser väl sig. Hanna Gyllengahm brukar klara det mesta. ;) På kvällen igår åkte hela gänget ut och åt middag för det var sista kvällen för Louise. Fick köra Robertos cab hem! :D Idag jobbade jag och Tanja ensamma och det gick riktigt bra. Avslutade dagen med middag med Helena och Solveig. (Roberto och Hans är på Helans kusins svensexa)  

Tyvärr har Roberto fått ont i ryggen, ordentligt också. Han får inte rida på en månad. Därför följer han med Helena till tyskland på tisdag så jag blir lämnad ensam här med resten av hästarna till slutet av augusti. Skönt ändå att få bo in sig lite innan man far på eurotrip. Sedan åker i alla fall han och jag till i Italien och stannar där september månad.

Aja, nu ska jag gå till sängs. Ska försöka ti lite bilder på stallet snart, men det gäller ju att ha tid också... :P

//HästskötarHanna

Kommentarer
Postat av: Mea

Åhh hanna va härligt du verkar ha det!!!



detta är du värd :)

2009-08-06 @ 18:28:26
URL: http://meeeas.blogg.se/
Postat av: Din älskade syster

Jag tänke informera dig om att det finns en uppfinning vid namn mobiltelefon. Jag kan då också upplysa dig om att du äger en sådan. DEN ÄR TILL FÖR ATT ANVÄNDAS!!!!!!!!



Puss lov ja :D



2009-08-06 @ 22:45:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0