Hej vattenplaning!

Sitter i bilen påväg till Norrköping. Vi har precis passerat Nordmaling dit jag körde men det var så jäkla mkt vattenplaning att vi fick byta, mamma och jag. Och nu, när mamma kör, ja då är det inte en vattenpöl på vägen. Plus att hon spiller kaffe I MIN FINA BIL! Vi sitter och lyssnar på en ljudbok. Jag är inte så glad i ljudböcker egentligen. Det känns liksom olustigt att lyssna på perfekt överartikulerad rikssvenska.Aja, mamma är glad i alla fall.

Igår hade jag fullt upp med att packa. I sista minuten vanligt. Hela den lilla mazdan är fullproppad med nästan alla mina saker. Resten kommar jag ta med mig i oktober när vi kör ner Uffe. Bara ett förtydligande. Den är bara EN av våra hästar som ska säljas. I alla fall, jag hade sällskap av Matilda hängde med mig hela kvällen, fett med najs. Vi åt hallon och kletade med ansiktsmask. Matilda är bra!

Sandra Hedman måste skaffa ny blogg så jag kan få veta vad hon håller på med för jag saknar henne.


Min fina bil! :D


Fullproppat???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0