Första dagen på jobbet

Hej allihopa! Nu har jag bott i Norrköping i två dagar, hallelujah! Mamma och jag kom fram i lördags runt halv sex. Vi blev välkomnade av Roberto och Helena som visade oss huset som jag inte ska bo i visar det sig. Men till det egentliga huset är ledigt så får jag bo här. Det är ett litet torp. Helmysigt! I alla fall, Helena råkade se teckningen Matilda gjort till mig och tyckte den var fin. Score one till Farris.

Igår städade jag och mamma hela det lilla huset och for till IKEA och shoppade bra-att-ha-grejer. Sedan våldgästade vi kusinerna som jag inte sett på fem år. Gud så kul det var att träffa dem igen. Vi åt middag tillsammans och stannade längen innan vi for tillbaka hem till mig.

Min första dag på jobbet har varit ganska lugn. Jag har fått se alla grejer jag ska packa till tävling... vilket är en hel del. Dessutom slutade vi dagen med att bygga bana tills imorgon då Helena och Roberto ska hoppa. Och det var inte direkt som att bygga upp vilken bana som helst. Hans Lundbäck hade byggt en bana som bestod av så mycket hinder att hinderstöden tog slut. Nu ska vi snart grilla. See ya later!

//HästskötarHanna

PS. I september kommer vi vara i Italien så trots att jag missar SM i Umeå så förlänger man sommaren en stund antar jag. :)


Scuderia Della Capinera i Italien

Kommentarer
Postat av: Matilda

Jag tror jag ska skicka ner något porträtt till lundbäck :)

2009-08-09 @ 14:18:35
URL: http://farrix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0