Lite tid hemma

Sitter hemma hos Mimmi i Fiskbrunna en bit utanför Bålstad. Till er mindre orienterade norrlänningar kan jag säga att jag befinner mig i Stockholm. För precis en vecka sedan satt jag hemma hos Robertos familj och åt middag den sista kvällen i Italien. Gud så jag saknar dem. Var hemma Lördag, Söndag, Måndag och Tisdag. På Onsdagkväll tog jag nattåget hit och i morse kom jag hit. Det har varit en riktigt trevlig dag. Vi har softat framför film och tillbringat tid i stallet. Har inte kunnat hjälpa till så mycket med det fysiska eftersom jag har lovat mig själv (och min naprapat) att ta det lungt ett tag med ryggen ett tag till. Fick skritta ut med Nettan, Mimmis mammas gamla kompis på 22. Det var riktigt mysigt.

I veckan ska vi åka till en ridsportsbutik, kolla på en ladugård (som jag och Mimmi kanske vill göra om till stall, stora drömmar osv. osv.), köpa nya jeans och intersportsockor, rida, hjälpas åt med lite skolarbete OCH chilla!

Hare!

//HajHanna

Kommentarer
Postat av: Mea

gött!!

2009-04-11 @ 01:31:05
URL: http://meeeas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0