Lite att tänka på...

...med framtiden och allt det där. Jag har länge velat gå hippologen direkt efter skolan men nu är jag inte så säker längre. Efter italien har jag blivit så sjukt motiverad och jag känner att jag verkligen vill satsa på min egen ryttarkarriär. Okej, jag har egentligen ingen talang och branchen är stentuff men jag vill verkligen satsa. Hippologen är inte helt utesluten men jag kanske ska vänta några år innan jag tar tag i det. Ååååh vad jag längtar tills jag gått klart skolan.

//HajHanna

Kommentarer
Postat av: Mea

klart du ska satsa! Jag tror att den största talangen man kan få är motivation!

2009-04-06 @ 22:04:57
URL: http://meeeas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0