Hanna Hörnberg gör inte svenska på svenskan, hon tittar på vandrarhem.

Vad fyller alla sina bloggar med? Jag vet inte riktigt vad man ska skriva om. Ska man tjäna pengar på det här måste man kanske göra sin blogg unik. Orkar inte. Sen kanske man ska väldigt intressant, resa mkt, lägga ut snygga bilder på sig själv och vara villig att lägga ut sitt super-mega-coola privatliv. Orkar inte heller.

Sitter på svenskan och skriver argumetationsanalys, försöker i alla fall. Jag var kung på sånt här i mina unga år, nu är jag långsamt nedbruten och förslavad under något stort och mäktigt som jag inte vet vad jag ska kalla det. Idéerna räckte bara i nian och i ettan, nu i trean plagierar jag allt annat jag har skrivit. Fast jag byter namn och sånt.

Snart är det lunch och det är väl det som snurrar runt som mest i mitt huvud just nu. En sak är säker, jag kommer nog aldrig få ätstörningar.

invå=nivå så alla vet att jag är analfabet + dyssebarn! :D :D :D :D :D


Kommentarer
Postat av: Hanna

men asså, är du min lärare eller? Orka kolla vad jag gör på datorn! LÄMNA MIG IFRED





fniss fniss, skojja bara hannispannis. Det är bra att du disciplinerar mig, dyssebarn ;)

2008-09-08 @ 11:35:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0