@SCHOOL

Sitter med Jennie i datasalen, hon är rolig. Vi skrattar för det mesta år varandra och åt andra. Kanske inte världens seriösaste relation men jag blir glad av henne så whatever. Vi sitter och pratar med Curt om livet, han är ganska cool. Han har dock inte hoppat fallskärm för han är höjdrädd. Men när han var i Nya Zeeland gick han en kurs i glidflygning. Man upphör aldrig att förvånas.

Hade ridlektioner igår och jag måste säga att det är SKITKUL! Har verkligen ett riktigt drömyrke. Voltigen fungerar också jättebra nu när man har trimmat lite grunder. Stukade dock tummen igår när jag skulle göra avhopp.

Ska väl göra lite projektarbete är det tänkt och lysssna på ABBA. Det var vekligen inte höga krav på dansen på 70-talet. ABBA är bra MEN fuuuuula


Haha, KOLLA!
http://www.youtube.com/watch?v=9o1DlaQw8Rc

Kommentarer
Postat av: Jennie

hahahahahaha KALLAR du mig oseriös?! FRÄCKT! Lika fräck som Agneta och Annefrids dans!

2008-09-17 @ 12:59:34
URL: http://jenkla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0