Jag tror inte jag klår dig Jennie.

Hanna Hörnberg skrek skjärt i telefonen till mig. DET var kul. Vi två är även stora Jimmy Jansson fan (OBS ironi). Det var nog två saker som jag inte vetat om Hanna förut, därför är jag nu en klokare människa.

Har suttit vid köksbordet och vid datorn i ca tre timmar nu och jag har förtfarande inte kommit igång med analysen än. Dessutom kommer jag hela tiden ihåg (efter att ha glömt det en stund) att jag måste kunna glosor tills imorgon. Vår Star Wars fröken i engelska ääääälskar att vara en jättebra lärare och lära oss nya ord hela tiden.

BTW! Om August Strindberg var hatad på sin tid, så är han dubbelt hatad nu, denne arge unge (döde) man. Vi ska analysera honom i två ämnen. Yippie. Undrar om folk kommer att analysera mig när jag är död? Det borde man, jag är i alla fall glad och lycklig. Inte arga och deprimerade (och döda) som alla andra kända kulturella personligheter. 
Ska nog borsta tänderna och sjunga trollflöjten ikväll.BYE!

Nyspacklade (fri tolkning)   


Kommentarer
Postat av: Jennie

hahahahha söt du är! :P

AUGUST, ACK o du store august, var hädan tog du vägen? Nu skriver vi endast om dig på våra blanka papper. ACK ACK ACK!



Jag trodde du och Hanna var seriösa först, det där med Jimmy Jansson! BRA att du skrev ut ironin :P hahah!

2008-09-04 @ 17:34:59
Postat av: Hanna

MEN KUL ATT DU SÄGER ATT DU HAR EN BLOGG HANNA!!



Det var nice att prata i telefonen med dig må jag säga :) två saker du inte visste? Vad har jag nu avslöjat?

2008-09-05 @ 09:58:03
URL: http://kursiverad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0