Genrep och döda husdjur

Dagen började väl bra, satt och sov typ. Fortsatte med ett religionsprov som gick *religionsprov går iväg*. Lunch, lek och sen så fick vi prova studentmössa. Det är helt sjukt vad mycket skit dom vill att man ska köpa med. Är jag dum om jag säger att jag vill ha det mesta också?

Kom till stallet vid fyra ungefär och får ta emot helt otippat min döda hund i en urna, det känns ju fint. INTE! Aja, det är väl så när man är boxgranne med sin vetrinär. Jaha, och var ska jag ställa urnan då? Vill egentligen bara gråta och skrika för att jag inte kan ställa den på en värdig plats. Den får stå längst uppe på hyllan i skrubben.

Ridlektionerna gick jättebra idag. Det blir bara roligare och roligare för varje gång. Nästa gång så blir det hoppning! :D :D :D Najs med genrep inför helgens Voltigetävlingar i Sundsvall!


Jag och Uffe tränar voltige...

När jag kom hem får jag en riktig överaskning. Mamma har städat mitt rum. MEN VAFAN! Kan jag väl göra själv... Hon tycker att jag inte är tillräckligt snabb med att kasta skit och sätta ihop en bokhylla (som inte har alla delar än så förlååååt). Hotar med att hon ska kasta ut mig om jag inte skärper mig. Men hallå! Så farligt har det aldrig varit. Mamma är en riktig drama-queen. Fast...det är skönt att rummet fått en riktig genomkörare. Nu låter det som om jag aldrig städar men det är inte sant.

Ska ta mig en varm dusch nu, ciao!

Kommentarer
Postat av: ingrid

MEN SHIT, du kommer ramla av pållen om du håll på sådär ju!!! GALET!

2008-10-01 @ 12:19:08
URL: http://klingy.blogg.se/
Postat av: Bettan

Har inte uffe svart svans ;) Och du brukar väl inte se ut sådär... :)

2008-10-01 @ 22:22:12
Postat av: JENNIE

MEN GUD, är det där du?!?!?!? HERREGUD, ska jag vara orolig varje gång jag vet att du har sån där träning?! JAG ÄR HELT SKÄRRAD!

2008-10-05 @ 22:44:14
URL: http://jenkla.blogg.se/
Postat av: JENNIE IGEN

Men.. det där ser ut som en man... Eller? .... JAG ÄR JÄTTEFÖRVIRRAD!

2008-10-05 @ 22:45:39
Postat av: Kattis

haha ja trodde ju att det va du innan jag klickade upp bilden juh! :)

2008-10-18 @ 15:49:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0