Lektionsbov

Sitter och nördar på skolan, som vanligt. Lyssnar lite på Amy Macdonald och vet inte riktigt vad jag tycker om henne än. Försöker få ut en sämst låt ur hjärnan som jag vill lyssna på, det är illa. Brevid sitter Sandra, jag funderar på att börja chatta lite med henne. Bara för att toppa nördigheten med lite extra nördighet, HAHA! 

Hade träning igår och det gick OK. Hade dock tagit på mig något som liknade en pyjamas. Det enda som fattades var JohnBlund mössan. Nu börjar lektionen. Åhhh vad brydd jag är. Vi har typ börjat...smått respektlöst, jöjö

 

Kommentarer
Postat av: ingrid

hanna hanna hanna hanna panna hoppar i nattmössan, din lille knäppertok!

2008-09-23 @ 19:46:54
URL: http://klingy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0