Helgen så här långt

Var ute och red i skogen igår, det var helt bäcksvart och jag såg ingenting. Tur att Uffe hade ögonen med sig för det hade nog inte varit så skönt att krocka med ett träd i den farten. Det var lite av en skräckblandad förtjusning. Sov hos Sandra. Vi lyssnade på eminem och såg no country for old men. Den var bra, men sjukt äcklig. Man måste nog se den en gång till för jag fattade inte slutet.

Vi hade busiga barn-tema idag på jobbet. Först var det tänkt att alla skulle ha clownnäsor men när sofistikerade professorer från universitetet kommer in och frågar om dittan och dattan kanske det inte ger ett seriöst intryck. Så vi nöjde oss med att sätta upp håret i pippilotter och dekorerade dem med krusade presentsnören. Jag fick frågan om jag fyllde år eller om vi hade festival. Men nä, inte riktigt. Vi är bara busiga barn idag (Tidigare i veckan har pappa kastat runt pappersflyplan i butiken) Mamma har inte så mkt hår så jag pimpade hennes glasögon med presentsnören istället. Hon såg ut som hon hade korkskruvslockar, helt retarded HAHAHA!

Ska käka nu och sen far jag till ersboda. Imorgon blir det hopptävlingar. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0