Hahahahahaha, kul på engelskan!

Hanna-Panna säger:

är du hemma nu eller?

Elin säger:

jepp!

jag sitter och gör början på mitt pa 100 JÄÄÄÄÄÄÄ!

Hanna-Panna säger:

coooling va! skitpomfritt

ja vill va som duuuu

jag ville ha ett projektarbete där jag skulle filmaa alla en hel dag och spela upp det i slow motion

Elin säger:

mhm, vistt e jag coooooool!!!! fick du inte ha det då?

Hanna-Panna säger:

nee,

dom tyckte det sög

men jag skulle tycka det var asroligt

Elin säger:

men va? varför då?

Hanna-Panna säger:

men för att jag har en 8 meter kuk!

Elin säger:

aha, jag då blev ju allting glasklart! klart att du inte fick göra det, vem som helst med en 8 meterskuk skulle ha fått nej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0