Det här suger

Svenskan är svår, jag har slut på ideer. På datorn skriver jag SUPERSLOW och dessutom stavar jag vartannat ord fel. Då tar det dubbelt så lång tid. Det gör inte det hela bättre av att mina superbegåvade vänner skriver snabbt och bra bredvid mig. Jag kan ju som inte hjälpa att jag är sjukt tävlingsinriktiad. Det kanske inte märks... men jag är det, innerst inne.

Det som suger hårdast av allt är att vi ska debattera för barnboken. Jag har inga ideer trots att min pappa har en bokhandel och vi prenumererar bl.a. på "Svensk Bokhandel"  och tusen andra tidsskrifter som handlar om boken idag...

Hehe, det känns som om jag vill ha MVG på denna uppgift. Hur det kommer att gå? Only Goran knows...

Annars tuffar det på utmärkt i mitt liv. Ska bara passa på att säga att jag har sjukt snygga och fina kompisar. Synd för DIG att de alla är upptagna. MOHAHAHAHAHAHA! (Ja, just du som drömmer dagarna i ända om Sandra Hedman, Hanna Hörnberg, Jenny Lehtinen och Jennie B. Lindström.)

Det är hoppning ikväll! Längtaaaaaaaaaah


Kommentarer
Postat av: jekkkkiie

Hahahahahaha, TÄNK om den där lilla skaran kunde kliva fram och sjunga en kärlekssång för oss? För dom finns SÄKERT, dom har säkert bildat en hemlig grupp på östra. Dom tycker att vi lättar upp stämningen och gör det lite roligare här,... Elle rhur? VISST TROR DU DET?!



Det är nu du ska spela "Belle" i skönheten coh odjuret, hon älskar ju böcker. Men, är du lika graciös som denna där? MÅTRO?! men SÖT är du!

2008-09-22 @ 11:44:16
URL: http://jenkla.blogg.se/
Postat av: Hanna

Men hanna, jag är också sjukt tävlingsinriktad! Det kanske är för att vi heter hanna? Ja det tror jag på.



Jag tänkte först att jag var en av dom som dagdrömde om sandra, jenny, hanna eller jennie men sen kom jag på att jag också ingick där och jag kan ju inte riktigt dagdrömma om mig själv. Det vore väldigt konstigt!

Fast vänta nu, jag kan ju dagdrömma om dig! YEAH BABY



jag följer jennies trend med långa kommentarer jepp jepp.

2008-09-22 @ 13:32:26
URL: http://kursiverad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0