sandrahedman är min bästa vän

så är det bara. Hon är världens finaste människa. Jag känner ingen som bryr sig så mycket om sina kompisar som hon gör. Att ha henne som vän är guld värt. Jag tycker synd om dem som inte känner henne och de som aldrig ens kommer att träffa henne. Det finns inte någon som har fått mig att våga göra så mycket och som stärker mig så mycket. Det finns ingen som gör mig så bedrövad när hon är ledsen. Vet som inte hur jag ska skriva för att det ska bli fint nog för att göra henne rättvisa. Sandra Emelie Hedman har något speciellt. Jag älskar dig, så enkelt är det bara.

Kommentarer
Postat av: sandrahedman

ÅH HANNA, du gjorde min kväll! Älskade gumman, tacktacktack!

2008-10-10 @ 23:58:32
URL: http://sandrahedman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0